Pieces of you

lets talk

Can I help you? Ask me!

thank you
Layout by cutemuffin. Banner by fairyfloss. Pixels by omo-chu.

◄ older posts newer posts ►
Title: No goodbye coz we gonna meet again!!!
Date: Wednesday, May 30, 2012
Time: 5:49 PM
add comment? (0)

Tipu kalau aku cakap aku tak rindu. Gila aku cakap aku tak ingat dieorang semua, sekolah lama, cikgu-cikgu lama, kawan klasik nasional aku.

/Tak ada privacy aku nak tangkap gambar ergh\

Bila dah biasa sensorang (ehem, ni tak termasuk dalam kes poreber alone), ada pulak budak-budak ni (x), memang kena-perlu-wajib biasakan diri. 

29 May 2012; Selesai sudah hal sekolah. Nak tau ke dapat sekolah mana ? Okayy, let me tell you something. Buat dua pilihan, SMK Dato' Dol Said and SMK Haji Talib Karim, macam biasa kena pergi PPD dulu... Sampai PPD, Pengarah dia kata Dol Said ramai pelajar, boleh pilih nak mana sebab UPSR 5A dia kasi pilih. Kalau nak pilih ikut dekat, dua-2 sekolah jauh. Seriuosly, jauh gila sampai tak boleh jalan kaki (jauh dia over betul -.-) MEMANG JAUH!!!!! Disebabkan area Ganun tu ramai sekolah Talib, Bella pun pilih Talib. Okay set.

SMK DATO' HAJI TALIB KARIM.


For me, SMK Seksyen 24(2) still the best and always the best!!!!! 


Tak boleh condemm banyak-2, bahayaaaa. 

11 June mula start sekolah baru. Tak tau macam mana, boleh okay ke tak. 

Maybe aku jadi pendiam. hahahha boleh percaya aku ni pendiam? K, diam.


Macam mana kalau aku rindu Darwisy dengan abang comotmot nii? 

Bila depan laptop, aku blur. Blank. Bila off je laptop, tiba tiba ada idea. ergh.