Pieces of you

lets talk

Can I help you? Ask me!

thank you
Layout by cutemuffin. Banner by fairyfloss. Pixels by omo-chu.

◄ older posts newer posts ►
Title: 2 days to go ☹
Date: Thursday, June 07, 2012
Time: 2:15 PM
add comment? (0)


Assalamu'alaikum :-)
Sihat? Saya disini kurang sihat. Batuk-batuk, mana taknya, kemas rumah habuk lagi grr. Barang semua dah angkat ke Melaka. Oh, btw, Bella balik Melaka this Saturday hm yes. Amat amat menakutkan. InsyaAllah, nothing is impossible. Sekarang ni tengah duduk dekat rumah kosong bersama dengan laptop kesayangan. 

Siapaaa nak jumpa saya, cepat isi borang lol.  

Sorry kalau this weekend, tak dapat nak jumpa my old friends........... my bestfriend ..................... you're not alone :-)

I spent my holidays with ............... nothing. And today already Thursday. Time flies so fast, right? Next Monday, new school. New what? New friends. New what? New house. New what? New ... me.

*********************

Lari topic*

Fyi, saya Nur Izatie Nabila disahkan tak boleh menjadi doktor lol. Hahaha, why?
Sebab aku takut tengok orang sakit, dan menyakitkan orang sakit.
doakan cikmidah cepat sembuh. Kaki dia retak (jatuh basikal). 


Anda baik hati, rajin, banyak masa terluang?
Jom tolong saya, niat ikhlas dapat pahala :)

Daftar says, sama macam churp-churp and nuffnang.

KLIK SINI