Pieces of you

lets talk

Can I help you? Ask me!

thank you
Layout by cutemuffin. Banner by fairyfloss. Pixels by omo-chu.

◄ older posts newer posts ►
Title: Hello June. Hello Fellas.
Date: Friday, June 01, 2012
Time: 11:33 AM
add comment? (0)

Aku busy betul lately ni..... Ni siyes gua tak tipu. Memang moody la juga. macam-macam orang aku kena jumpa.....




Oh, semalam baru hantar borang ni dekat SMK 24(2). Sempat jenguk kelas kejap.

Tempat duduk aku tepi tingkap, so tak ada problem nak masuk tangan nak tangkap gambar huaaa TT____TT

Eh, ada surat. Surat last minute buat.... Buat dalam kereta, sambil jalan gua buat. Tulisan macam kera masuk ICU je *over tahap melampau* Jangan dieorang buang sudahh........ Sedih hati gua.

Sekolah no1 hew hew hew. 

Lepas selesai hantar surat ni, pergi bank masuk duit. Pastu makan k ep si.


**************



Ada siapa nak datang Melaka? Moh le singgah kampung gua. Gua bosan nanti.. Oh, itu ibu ye bukan gua hehehe. Memang beza gila Shah Alam dengan Melaka. Apa-apa pun, tahun ni puasa dekat kampung lah ye. Tak boleh gua nak monteng lagi huk huk. Kena tunjuk teladan yang baik, budak-budak ramai *pura-pura haqtuih*

Dekat Melaka. Tengah lunch coolblog + kuih udang.

Jom layanz m&m.

Handphone buat ragam. Kalau orang call dia tak dengar. Kena tekan speaker on baru dengar. Aish, memang minta phone baru ke ni? Tapi sayang, camera dia lawa woooo.