Pieces of you

lets talk

Can I help you? Ask me!

thank you
Layout by cutemuffin. Banner by fairyfloss. Pixels by omo-chu.

◄ older posts newer posts ►
Title: Jom join Says Malaysia! Boleh kumpul duit dengan guna internet sahaja :-)
Date: Monday, June 04, 2012
Time: 10:40 AM
add comment? (0)

Aku promote over gila ke? hahahha. Tak macam ni..... Hari tu, blog-walking lah dekat blog (x), ada nampak says.com . Apa tu? Apa ke kuno sangat aku ni hahaha. says.com sama macam churp-churp and nuffnang.

Nak tau apa benefits dia? Boleh pergi link atas tu ye :-) Tapi, lepas habis baca apa gua taip ni ... kalau tak... kalau tak.........

Memang boleh buat duit. Kalau satu kali orang klik, kauorang boleh dapat RM 0.20 atau RM 0.40. Cuba kalau kauorang kumpul-kumpul tak ke banyak nanti. Just share ke Pesbook or Twitter. Myspace tak digalakkan ye ;B Memang untung la. And, buat masa sekarang ni aku hanya dapat kumpul ............... RM __.__ Memang sikit sangat. Malu nak sebut TT___TT

So, jom tolong gua klik ni.... klik je pun........... tak rugi :-) Kalau ikhlas, lagi baik kan.

Klik!  Dan Klik!! Tak salah pun kann.... Jom tolong gua hehehehhehe.

Nak join? Boleh. Jom daftar. Just klik link bawah ni.

KLIK SINI CEPAT


Dia akan keluar hadiah/give away. Pilih atas 5 and bawah pun 5 ye. Gua sure yang bawak tu mesti tak tau nak pilih apa. hahha. itu hadiah yang kauorang boleh dapat. Get it?

Scroll bawah sekali, nanti nampak ;  Create A New Account !  Letak email and semua k.

Sekarang, dah boleh share. And boleh dapar earning. Just scroll and click View More Social Recommendations !

Nanti dia punya keluar gambar, err, boleh refer dekat link tu jugak. Just click yang ada harga hehehe. Faham?  Pandai-pandai lah kauorang share ye. Bila kauorang klik, dia akan keluar ; Generate my unique url .

Klik link tu, dia akan bagi url. Macam ni ; http://belladumpy.says.com/recommendations/win-prizes-everyday .

Bila dah banyaaaak duit, jangan lupa berlanja gua hahaha, eh? 

Kalau dah cukup RM 50.00 , macam mana nak cash out ? Kat bahagian atas kanan ada gamba DP facebookkita kan ? Tekan situ dan Tekan Reward History . Kat situ ada tempat untuk kita tekan CASH OUT ! Lepas CASH OUT , diorang akan suruh kita isikan nama , nombor akaun semualah . Haaa . Macam tu lah . Tak sampai sebulan nanti korang akan dapatlah duit korang tu . hehe . ###credit to Lyssa :-) Sebab gua tak cash out lagi haha.

JOM JOIN SEKARANG. MANYAK UNTUNG MAA. NGAK RUGI DONG.